Informatie voor chefs - editie 2025
Beste chef en/of restaurateur,
Hieronder een overzicht van de belangrijkste punten rondom jullie deelname aan 100Chefs by Gault&Millau 2025.
Staat de informatie die je zoekt er niet bij? Neem gerust contact met ons op via 100chefs@gault-millau.nl / 0619150928 / 0623214530
Data en tijden
Zaterdag 11 en zondag 12 oktober 2025
12:00 - 18:00 uur
Weet je niet meer op welke tijd je staat ingedeeld? Bekijk hier de indeling.
We verwachten 1000 gasten per dag
Locatie: Miele Experience Center, Vianen
Wees uiterlijk 30 minuten voor aanvang van jouw tijdsblok aanwezig.
Gerechten
Je bent ingedeeld in een tijdvak van twee uur. In deze twee uur serveer je 300 stuks van het door jou opgegeven gerecht.
Alle ingrediënten en keukenmaterialen breng je zelf mee, wij verzorgen de keukenstand en disposables.
Jullie hebben een e-mail ontvangen over de inkoopvergoeding bij Sligro. Heb je deze niet ontvangen? Stuur ons dan een bericht via 100chefs@gault-millau.nl.
Indeling en keuken
De twee uur dat je de keuken bemand mag je hem helemaal branden om jouw restaurant te promoten.
Probeer 10 minuten voor het einde van je tijdsblok op te ruimen, dan kan de volgende chef beginnen in een schone keuken. Als je eerder uitverkocht bent, mag je uiteraard eerder schoonmaken.
We willen je vragen om alle materialen die nodig zijn voor je gerecht zelf mee te brengen. Miele zal de keukens leeg opleveren en er zijn geen materialen vanuit Miele beschikbaar.
Tegelijkertijd met het doorgeven van jullie gerecht heb jullie aangegeven of jullie elektrische apparaten meebrengen. Wij hebben op basis van deze informatie de juiste stroom per keukenstand voorbereid. Is er een wijziging in je apparatuur?! Laat het ons weten, dan zorgen we er samen voor dat de stoppen er niet per ongeluk uitvliegen.
Sligro Chef’s Lounge - Wijnglas en spork
In samenwerking met Sligro zetten wij een prachtige Chef's Lounge neer tijdens 100Chefs, hier kunnen jullie terecht voor een hapje en een drankje en om lekker bij te kletsen met collega’s, zonder iets te missen van de gezelligheid van het evenement.
In de Sligro Chef's Lounge vind je ook het uitgiftepunt voor sporks en glazen voor jou en je collega's als deelnemend restaurant. Op dit glas zit bij onze reguliere bezoekers statiegeld. Voor jullie geldt dit niet, je dient het glas bij vertrek weer in te leveren bij een van onze collega's.
Medewerkers
Naast de chef is er per restaurant plek voor twee andere medewerkers (in totaal drie personen per restaurant). Dit heeft te maken met de vergunning van de locatie en de bezoekersaantallen.
Je hoeft de namen van de medewerkers niet door te geven, wij zorgen voor drie toegangsbewijzen per restaurant bij de Chefs ingang aan de achterkant.
Voor extra medewerkers is het mogelijk om een ticket te kopen tegen het deelnemerstarief van € 135,- per tickets (inclusief € 10,- statiegeld voor het Gabriel Glas). Entree voor deze medewerkers is via de hoofdingang.
Tickets voor dit speciale tarief zijn te bestellen via de normale ticketshop met gebruik van code RS2025 www.100chefs.nl
Tickets kunnen uitsluitend worden besteld met het e-mailadres van het restaurant.
Maximaal vier tickets per restaurant.
Parkeren
Volg de borden met ''Chef's parking'', hier kun je laden en lossen. Blijf je de rest van het evenement ook rondlopen? Zet dan na het lossen je auto op het gastenparkeerterrein zodat er plek is voor de volgende shift met chefs/restaurants.
Drie personen per restaurant kunnen naar binnen via de achteringang (bij de Chef’s Parking). Heb je extra tickets gekocht voor collega's? Dan moeten zij de reguliere hoofdingang voor bezoekers gebruiken.